Så trött så jag vet inte

Jag är så trött så jag vill bara sova just nu. Men det känns lite tidigt att sova klockan 9....eller?
Jag börjar liksom kl 13 imorgon. Jag ska pressa mig så jag håller mig vaken.
Men just nu är jag rastlös, har suttit med mitt projekt i 2 timmar nu. Plus att jag övat på mina 2 redovisningar jag har på torsdag.

jag är trött.

Jag vill bara ligga brevid min äskling nu. Kom hit...


En sliten, rastlös och osminkad Erica, ingen vacker syn.

Kepsen är köpt i Österrike. Kommer visa allt jag köpte från Österrike till Tyskland senare, ska bara hitta kortläsaren så jag kan köra in minneskortet i laptoppisen.

Cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0