Rita en present!

Idag är det ju Alla Hjärtans Dag vilket alla vet. Det är nog uttjatat nu och alla frågar alla vad dom skall göra. Därför ska jag inte göra det, så slipper ni skriva ner allt EN GÅNG TILL vad ni ska göra.

MEN JAG ska tyvärr inte träffa min bebi idag. Men jag tänkte måla en bild av oss till honom, har gjort det innan så funderar på om jag verkligen ska göra det. Något vill jag göra liksom...vet inte vad. Jag träffar honom inte förrens på fredag så jag kan ju inte springa iväg idag och köpa en blomma eller liknande heller, de dör ju xD

Men får se... men det lutar mest på att måla något. Ska bara hitta en bra bild.

Jag tycker det är mer personligt om man gör något själv. Tycker det blir finare!


(Mamma köpte ett schampoo + balsam till mig igår som ska lukta Smultron, det luktar Britney Spears första parfym - fantasy, ni vet den som alla fjortisarna köpte när den var ny)

Kommentarer
Postat av: P r i n c i p e s s a ♥

en fågel viskade i mitt öra att du har den parfymen hahah!

denne någon sniffade nämlige på mig en gång och sa "har du fantasy britneyspears på dig? " "eeeeh jah O_O hur vet du? "erica har den :D!"

2010-02-14 @ 21:33:53
URL: http://principesssa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0