Kalasdags

Idag är det kalas för min mami.
Gästerna kommer vid 13-14 och ska vi gå ut och gå på isen (vi bor 40meter från havet, en del har det bra).
Dessutom kommer det vara total 7 barn med så vi ska väl grilla korv till dom utomhus och vi vuxna ska äta soppa eller nått tror jag.
Sen har mamma beställt en tårta från Särös bästa konditori (en tårta som jag inte tål, det är bara bra). Så dom ska tjocka sig och dricka kaffe. Men jag kommer nog ta EN bit av mina kärleksmums som mami lovade att ställa fram till kalaset iallafall. Det är ju trots allt kalas, för så kan man väl tänka? :S


Kan visa min kalasoutfit senare, nu ska jag borsta håret (duschade precis).

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0