Jösses!!!

klockan är snart tre och jag har inte gått upp ur sängen än. Jag har vart uppe 2 gånger.
Ena gången var när jag vaknade, gick upp, kissade, tog astmamedicin (kunde inte andas) och tvättade ansiktet.
andra gången gjorde jag frukost.

Sen gick jag och la mig igen och sov lite till. Nu ligger jag i sängen och passar mina syskon, med båda två sover så jag chillar. haha!

Idag fyller mig mamma 39 år!  Så det blir väl inte firande sen. Det kommer dock gäster hit imorgon för att fira mammisen. Men ikväll ska vi nog bara äta extra god middag + tårta. Även om jag inte kommer äta någon tårta. inte imorgon heller för den delen.
Så ikväll ska jag bara vara hemma...

(Har ingen bild på mamma, hon fastnar liksom inte på bild)

Men här är jag, typ nyvaken för 1 timme sen eller nått, haha!


Så jäkla tjejigt täcke, hatar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0