jag har extremt tråkigt

TJA TJA BLOGGEEEEEEEN!!!
Hoho va roligt man kan ha....
Gjorde precis ett skolarbete som tog ca 3 timmar. En redovisning som jag ska hålla i 4-5 min, haha! Fyfaan om jag får dåligt betyg på den!! Då dör jag, hehe!

Kom hem från min pojkvän idag :( Ville ju stanna där!
Men snart ska ju han och jag (och hans mamma och hans systerson) till Österrike! Vi åker den 20:e februari och är borta 1 vecka.
Då kommer vi vara på samma ställe där vi förlovade oss, synd bara att vi inte åker samma datum, detta året. Vi har vart förlovade 1 år den 16:e februari. Så detta året åker vi 1 vecka senare, synd.

men så här kan det gå en söndag kväll.





Orka bry sig, det är söndag och skola imorgon. Då är detta OK.
Och ja, det är en tungpiercing jag har i örat ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0