Hemma igen....

Kom hem till mig idag från älsklingen.... riktigt typ...tråkigt ändå. Jag hade gärna stannat hos Samme.
Men men...tillbaka till verkligheten :(

Denna veckan har jag fruktansvärt mycket att göra i skolan, det är hemskt. Ska sätta mig och plugga strax, är lite hungrig och jätte törstig dock... Åhhhh, det är lååångt till köket x|

Bilder från resan kommer ikväll och under veckan. Har inte lagt in bilderna än. Ska även ta kort på det jag köpt^^

Bloggar ikväll, idag är jag riiiiiiiiktigt trött...vill helst bara ligga brevid min babe, göra ingenting, äta onyttigt utan att må dåligt och kolla film... skit!

vi hörs senare, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0