god lunch

Är ledig idag, men trots det så vaknade jag kl 9 och kunde inte somna om. Åt precis lite pasta och sen fyllde jag ett glas med Havrefras, bara för att få i mig lite järn. Man blir piggare av järn om ni inte visste det.
Jag känner att jag behöver det idag, är helt seg och slö.

Just nu känns det som att jag ska springa ett maraton bara av att tänka på att hoppa in i duschen och dra bort gardinerna från fönstrerna och titta ut i det vita landskapet (fanskapet). Är trött på snön nu. Nu räcker det!





Det är fruktansvärt synd om mig. Jag orkar inte vara trött och seg! Jag vill äta godis, fast "jag inte får" och jag har ingen luuust att duscha och vara fräsch idag!!
Vilka i-landsproblem :) 
Men ska iväg sen så jag måste ju, annars skrämmer jag bort alla i min närvaro.


NÄE, nu måste jag sätta fart!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0