förlåt

Jag sa igår att jag skulle lägga upp en tatuering. Det blev förhinder.
JAG UPPDFATERADE NÄMLIGEN MIN DATOR TILL WINDOWS 7 !! :D


Så det tog ett tag sen åkte jag ju iväg till Simon och jag kom hem halv fyra imorse så jah. Det blev ingen tid till de.

Simon ringde mig när jag satt på bussen och undrade ifall jag orkade gå upp till affären och köpa godis med honom. Visst kunde jag det.
Men han ringer lite senare och säger "Mamma sa just att vi har 3kg godis hemma, tor inte vi behöver köpa det idag, haha!"

Så sant, så sant.

Kortet är alltså taget rakt ner i en Coop Forum matkasse, hahah!
På pris lappen stog det "Godis Lösvikt, 3060gram, 152:-"
Haha!
Det går ingen brist på dem precis.

Men det var en jättetrevlig ikväll. Joel och Alex kom över också.
Vi tittade på Scrubs ca 2,5 timme sen började vi spela ett nytt Xbox360 spel som Simon hade köpa samma dag.
Fariytale Fighters hette det. SKITKUL spel! Tips från mig ;) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0