Check!

Håller på att göra en checklista på allt som ska med till Österrike! :)
Det är svårt för jag är rädd att jag glömmer något, och ändå så gör jag ju listan för att INTE GLÖMMA något. Haha!
Det är faktiskt skit svårt detta!
Hur brukar ni göra för att inte glömma saker på resor??

kanske kan få lite tips^^

Har precis duschat också, och det var nog det bästa på HELA DAGEN! SHIIiiiiet va gött de va!

Och ja, jag ser ut som ett troll i håret efteråt, det gör jag jämt :)

jag känner på mig att det blir en låång lista. Men så är det när tjejer ska resa!
Så är det bara.

Kommentarer
Postat av: ROSA

jag brukar fråga andra "vad får jag INTE glömma på resan??"



alltid säger dem något man har glömt ;)

2010-02-17 @ 10:23:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0