Buenas dias

Idag kommer vara en jätte stressig dag. Jag och älsklingen bestämde inatt att jag ska åka till honom.

Min dag kommer bli:
Skola 09.15-10.05
Jobba med slutprojekt 10.05-13.00
Ta bussen 13.07 hem (är hemma 14)
Packa till älsklingen
Ta bussen in till stan 15.15 (med mamma)
Va i stan igen runt 16 för att käka på restaurang för att min farbror fyller 17 idag (GRATTIS!)
Sen ska jag ta tåhet till min älskling vid 19 eller nått för att han tränar volleyboll till 20.00


Jag kommer inte ta med min dator för jag orkar inte släpa på den idag. Men jag kommer såklart blogga den lilla timmen jag är hemma sen^^

Nu ska jag gå ner och handtvätta en grej så den hinner torka tills jag kommer hem.


Såhär kommer jag känna mig idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0