Julklapp + fynd

Hittade min kamera!  i strumpbyxlådan...typiskt mig.
Tänkte visa en julklapp som jag kommer använda varje dag tills den tar slut!!
Hur bra som helst nu när det är kallt och torrt ute!


Nagelbandskräm och nagelstärkare! Fick också en handkräm i samma anda, också från ACO såklart.
Mina naglar blir helt galet fula på vintern!!


Perfekt!



Var också på stan som sagt och träffade inte bara en utan två barndomsvänner. Sjukt trevligt!
Köpte två myströjor från Bikbok. Brukar ALDRIG handla där, men "varför inte?" tänkte jag och woppla!
Två snyggingar följde med mig hem!


Tröja #1 - Oversize


Tröja #2 - Oversize -> (den andra tröjan sitter typ likadant)


Jobba imorgon och hoppas att min pussgurka kommer hit imorgon när jag slutat jobbet :)

Godnatt finisar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0