Haft mycket att göra

Har inte bloggat på över 1 vecka. Har haft det ena och det andra för mig nu sens min pojkvän skaffa lägenhet. Han flyttar på söndag. Men vi hämtade nycklarna i onsdags, så nu hänger det två nycklar till på min nyckelknippa!
I onsdags skrev vi båda även på papper så nu är lägenheten vår!!

Fast jag kommer inte flytta på söndag med tanke på att jag har fast anställning här fortfarande, så jag måste fixa med det och söka nytt jobb i Halmstad.

Var precis och hämtade stort paket på posten från Bluebox. Det är 4 st julklappar i (HOPPAS JAG, haha! Paketet var såg för litet ut för 4 st saker).



Jag har även hållt på heeela dagen med att rensa skit och tagit ur hela min garderob och slängt sånt som är för litet eller som är trasiga/fula. Dem går till Myrorna ^^
Man måste ju rensa bort allt när man ska flytta till en liten lägenhet :)




Ikväll kommer morbror hit med sin tjej. Myyys! så vi ska ha tacokväll och kolla Idol :)

Nu: DUSCHAAAAAAAAAA !

Kommentarer
Postat av: JJENK

neeeej skänk kläderna till lilla miiiiig :(( haha

2010-12-12 @ 01:52:17
URL: http://jjenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0