A new place

Åh gud!

Har en del att berätta, haha! Många bra saker!

1. Min pojkvän tackade ja till en lägenhet idag
och flytten sker redan den 11:e december. Den är till oss! Men jag ska inte flytta flytta nu. Men jag kommer nog vara en del där såklart. Det är jag som står för inredning, har jag bestämt! Haha! Jag vet inte när jag kommer FLYTTA dit, men än så länge så kommer jag få nycklar och så :) Åhhhh, lycklig!

2. Jag & Ida på jobbet skratta så vi grät förut. (Måste läsas!!)
Ida bad om en till kassa för de kom mycket folk och precis när jag ska gå därifrån så mimar Ida "Jag måste kissa!" och sa "Jag kan inte hålla mig!". Precis när hon sa detta skulle jag fråga min kund om han ville ha kvittot, då säger jag "Kissenödig?!" (ganska högt) istället för "Kvitto?" .  HAHAHA!  HALLÅ?!?!?! Trött Erica alltså. Gud, jag tror inte han hörde, som tur var, hahahaha!

3. Min pojkvän kommer hit imorgon
och på lördag ska vi gå på Jul på Liseberg och äta på restaurang på kvällen!♥


Min julbelysning i fönstret :)



Just nu är allt PUSS PÅ LIVET! :D

Kommentarer
Postat av: JJENK

hhahahahaha fan vad jag skrattade när jag läste! haha =)

2010-12-10 @ 22:04:32
URL: http://jjenk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0