22 dec

har inte bloggat på över 1 vecka. Jag har haft alldeles för roligt och mycket att göra för att tänka på bloggen, men samtidigt är de så mycket jag skulle kunnat blogga om dessa dagar!
Men min kamera är puts väck! Hittar den seriöst inte, och eftersom jag inte kunnat ta några bilder, varken på lägenheten, julgran, julklappar, flytta-hemifrån-vuxenpoäng-grejer, outfits eller nått sånt alls så har jag ibland faktiskt struntat i bloggen. En blogg ska vara fylld med bilder! Och nu har jag inga. Inte nu heller för den delen...

Men jag ska ändå städa järnet i mitt rum sen så förhoppningsvis hittar jag den ikväll efter jag slutat jobbet.
Måste städa, annars får jag inte plats att sitta på golvet och slå in julklappar, heheee. Lite stökigt har jag...


Ni får en gammal, som jag tycker om, och passar till årstiden.
Denna är tagen av http://jjenk.blogg.se/ , vi var i fotostudion på skolan för ca 2 år sen.
Åh saknar de lite! SAKNAR DIG ROSA, fina tjej!♥


Nu ska jag hoppa in i duschen.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0