Vuxenpoäng

Idag har jag lyckats samla till mig ännu ett vuxenpoäng.
Jag har öppnat sparkonto minsann!
Jag får lön imorgon och tänkte sätta in pengar där direkt. Annars kommer jag och älsklingen aldrig iväg på semester för att jag kommer shoppa upp allt.



Men dessa skorna måste jag bara få köpa! Har inte testat dem än för att dem inte fanns i min storlek.
Men jag hoppas skorna kommer sitta som ett smäck på min fot.
650 riksdaler har jag för mig.



Säg mig ett bra/mysigt ställe att åka till på hösten/vintern....?
SOLsemester såklart!

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

SV; Ja, gör det :D

2010-08-12 @ 20:50:10
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0