Tisdag

Min älskling åkte hem igår, kändes tomt...men vi shoppade en del (eller ja, HAN köpte mer kläder än mig!!) så ska de väl inte vara?!?
Det är ju JAG som ska köpa kläder, haha!
Struntsamma, han blev skitsnygg i sina nya kläder!!

Var vaken till halv fyra i natt och sov till tolv typ, sen tränade jag i ca 1 timme innan frukost. Kändes gött.
Är ledig idag så funderar på att dra in en sväng till Kungsbacka och strosa runt by my self.
Har nästan ingen lön kvar men....jag vet inte varför, jag har en känsla av att jag är värd ett klädesplagg, kanske är det för att Samme köpte mer kläder än mig, eller är det för att jag tränat och köpte massa sallad igår, eller är det helt enkelt bara för att jag älskar att köpa kläder?
Nånting är det som gör att jag har lust att åka iväg och komma hem med minst EN påse i handen ;)



Jag förra veckan.



Nu ska jag kolla på Sex and the city och sedan fixa mitt hår.


Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0