Smoothie

Smoothie på morgonen är perfekt om man vill vakna. Man känner sig piggare och det är nyttigt och frächst.
sen att jag rostade mackor som drog ner hela nyttigheten behöver vi inte tala om....


Frukost i sängen is the shit♥

Har passat pyret (lillsyrran) tills nu, därför jag inte uppdaterat idag förrens nu...

Allt jag vill göra nu är att packa ner alla tunna goa kläder jag ska ha med till Rhodos på söndag. Men mamma tycker att det är ALLDELES FÖR TIDIGT att packa...är de?

Det kommer bli en bra kväll iallafall för jag ska träffa Jenniffer♥


älskar tröjan - från Carlings


Tillsammans med baggygjeans från Crocker (jc)


men ska byta om innan jag träffar Jenniffer.. korta byxor kommer bli för kallt (!!) när vi ska ut och gå.
Känns konstigt att det är kommer bli för KALLT för korta byxor...


Kommentarer
Postat av: miko - bild och design

hej:) förlåt för mitt väldigt sena svar. har prec börjat på högskola och har haft fullt upp med flytt mm. jag skulle gärna vilja fixa en design till din blogg, dock har jag inte fått illustrator och photoshop än så kan inte göra något just nu, men det kommer :) så jag kan höra av mig när jag har fixat detta :)

2010-08-31 @ 18:49:15
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: Daniel

Kan du inte göra en smoothie åt mej? Får inte lön före 15:e

2010-09-01 @ 09:34:24
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: Gaymasen

Mums vad gott!

2010-09-05 @ 00:26:53
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0