Puuh

Nu har jag totalrensat mitt rum, skönt!

Nu är jag dessutom inte ensam hemma längre, vilkt är synd. Jag tycker det är skönt att vara själv hemma. Då kan man göra vad man vill, när man vill. Nu måste jag anpassa mig. Tråkigt.
Men men, det finns 3 bra saker med att dom är hemma.
1. Jag slipper köpa mer mat.
2. Jag slipper laga maten.
3. Skönt att veta att det är fler i huset när jag ska somna.

Jag är på partyhumör! Men jag ska upp tidigt imorgon och jobba....så det går ju liksom inte att festa idag riktigt. De blir så jobbigt imorgon bitti när klockan ringer 07.00 (snoozar 30 min^^)






De 3 bilderna ovan var från en kväll hemma hos Sara som mest bestod av Comsopolitan ♥



Nu är jag otroligt rastlös. Vill vara åka hem till min älskling och vara där hela nästa vecka. Kommer vara ganska mycket ledig nu framöver...både bra och dåligt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0