Om man skulle......?

Gå en promenix, i mina nya dojor, ni vet för att vänja mig vid dom (eller så är det bara en urdålig/bra ursäkt för att ha på mig dom?)
Men vill inte gå ensam... smsade just fin fina Jenniffer om sällskap. Ska se om hon nappar :)

För just nu är det en sån där dag som jag bara vill ska ta slut.
En sån dag man känner sig tjock, en sån dag man vill hoppa över, en sån dag man bara vill ligga som en strandad valross.
Tiden går långsamt!




Just i detta nu!


Förresten, vad hände med mitt plattade hår? Det har blivit helt konstigt på sista tiden. Lever sitt eget liv, skäms!


Pöss!

Kommentarer
Postat av: Linnéa

håret var ju grymt snyggt sådär! :)



svar: Tack, men jag tar aldrig kort på teckningar med blixt! Just där var det lampan som var lite stark :)

2010-08-24 @ 18:41:33
URL: http://imnotfinished.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0