Hej hösten?

Det är riktigt hösrruskigt idag! Jag & mamma brukade alltid baka när det var dåligt väder ute, så de blev kärleksmums idag. Men jag gjorde för lite glasyr (kanske inte egentligen, men de ska ju riktigt MYCKET!), hehe.

Imorgon ska jag till Kungsmässan med mamma och syrran och checka MQ, kolla skor och jag är lite sugen på en tröja jag sett (på Kappahl?!?!?!) av alla ställen liksom, aja iallafall. Hoppas mamma betalar för en latte, det är värt de ;D


Men här är en tröja som inte finns i butikerna ännu (Lindex)
Det är en kortare modell på stickad tröja som man bara kan ha över ett linne eller så.
Lite höstmysigt sådär. Den är så min när den kommer ut. Finns även i brun.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0