Fosterställning

Idag var ingen bra dag alls på jobbet.
sov ingenting inatt och jag skulle upp kl 06, och väl på jobbet kan jag inte sluta gäspa.
Efter lunch får jag en katastrofal mensverkattack!
Jag ville bara lägga mig ner i fosterställning bland flingerna och gråta!


Och som ALLTID under lingonveckan som jag så fint kallar de så får jag sånna oemotståndliga cravings efter choklad. så nu sitter jag här med just, choklad och ska kolla på Sex and the city och ha halvfeber OCH tycka synd om mig själv, samt känna mig fet. Jag behöver det ibland, precis som alla andra!


Älskar söta saker!


Det är inte bra detta...



Fred ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0