Det var ju DEEET jag skulle göra, typiskt!

I inlägget innan visade jag en tröja jag kommer köpa när den kommer ut i butik. Jag har alltså suttit inne på olika sidor och kollat på höstkläder....
Jag skulle EGENLIGEN skriva om mitt CV, eftersom jag ska söka nytt jobb.
Mitt söknade börjar på fredag vid lunchtid, med min älskling, i Halmstad.

Måste ändra en del saker eftersom jag jobbar nu så man får liksom skriva med det osv..
Men det är tyypiskt mig att fastna för något annat, som kläder/skor ^^

Ni får en titt på dagens outfit också!


-Volkom tröja med knapp i ryggen
-shorts
-strumpbyxor
-knästrumpor



Nej, nu måste jag börja!

Pöss, fred ut.

Kommentarer
Postat av: Mizuki <3

ah vilken snygg tröja !!

2010-08-16 @ 21:05:36
URL: http://mizukis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0