tattoo day

Idag när jag vaknade så var jag så trött så jag inte orkade röra på mig. Ändå släpade jag mig upp, in i duschen och gjorde mig iordning. Märkte även att jag skulle missa bussen.
Min nästa buss skulle gå 30 min senare, jag skulle komma till skolan 50 min sen, jobba med min skultptur 20 min och sen göra ett prov jag inte kan än. Skit.
Så jag stannade hemma...

Jag har även pluggat lite, men det är svårt, jag blandar bara ihop allting............ :(

Istället så har jag gjort två tatueringar :)
En är till en gammal vän, vi umgicks mycket, i mellanstadiet.
Den andra är till min pojkväns kompis kompis.


Den här är till Zara (gamla kompisen)



Den här är till min pojkväns kompis kompis, även kallad Tunnan.




Hoppas att jag kan få hjärnan att funka om en liten stund så jag kan förstå vad som står på mina papper!!!
 Fan också...


Jag vill ge kärlek....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0