shopp!

Haha, jag känner mig så kass som inte uppdaterar saker samma dag som dom händer. Men jag sov ännu en natt hos farfar så jag la inte över bilderna till hans data precis.

Men igår så gick jag & Alex på Frölundatorg ett par timmar.
Alex köpte en jacka och jag provade en klänning som jag ska köpa IMORGON!


Jag ock Alex sitter och vilar fötterna och kommenterar vad folk har på sig :D



Alex i sin nya jacka, som var mkt finare än hans förra :D
(din förra jacka var inte FUL, men inte lika fin ^^ haha! som han förövrigt har i knäet)



Klänningen jag provade som jag ska köpa imorgon!
249:-




Det blir ändrade planer igeeen!
Trött man blir ibland..

Alex sover hos mig torsdag-lördag.
På lördag åker han till sin flickvän i Varberg och jag åker till min älskling, vet dock inte om jag ska hoppa av i Varberg eller Falkenberg, det får vi se^^

Men att Alex kommer hit och sover kommer bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0