one more try

I den här bloggen kommer jag skriva om skate och tatueringar mestadels.
Jag håller på med ett slutprojekt i skolan där jag ska designa 4st egna brädor och se om man kan marknadsföra min ide. De flesta tycker det verkar som en bra ide, vilket glädjer mig och förstärker mig.



Här är en av mina skisser som jag funderar på att måla över till en bräda.
Vad tycks? Skulle det vara snyggt? Skulle du köpa den?




Som alltid i skolan så vill lärarna se en process....öh jag är då klassens rövslickare så att säga. Jag fjäskade till mig ett MVG oí samhäll och ett VG i historia. Det är så busenkelt! Var bara extra trevlig och anteckna och ställ frågor. Hur svårt är det? (även om jag tyckte samhäll var jävligt kul^^).

Såå, för att få så högt betyg som möjligt i mitt projekt så skriver jag väldigt vuxet i min loggbok, jag är alltid lugn och sansad när jag träffar min handledare och nu har jag dessutom fått sponsring från ett förtag som levererar brädor till olika butiker runt om i Sverige(!!!!). Det är nog de bästa som hänt under min projekt tid.


Jag googlade på "Skateboard designers" oh fick upp den mest coolaste brädan på jorden^^
Men jag ser framför mig hur fötterna fastnar i hålen och så slår man av näsan, men men :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0