Julklapp ?

När jag traskade på stan med min vän Alex i veckan så såg jag en klocka jag vill ha i julklapp!! :D
Jag var tvungen att fota annars skulle mamma aldrig fatta vad jag snackade om sen när jag kom hem.

Jag vill ha den gröna, UTAN stenar runt siffrorna.


Och det bästa av allt är ju att den matchar min Rip Curl bikini som min älskling köpte till mig på våran 1års-dag!
Nice att ha på en solad handled till sommaren :)

Tyvärr är färgerna väldigt kassa här(den gröna färgen på bikinin är verkligen GRÖN), men det kaaaan bero på att bara 1 lampa av 3 funkar i taket.
Måste byta, men Erica är lat :)


(Klockorna finns i många fler färger och är från Ur&Penn)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0