Jag behöver...

Snart är en helg till över. Skönt. Jag vill bara att tiden ska gå!
Jag kan inte träffa min älskling på ca 5-6 veckor så ah.. jag dör långsamt.

Jag kan inte sluta tänka på honom. Hur ska jag sluta sakna? Hur gör man då?
Hur ska jag kunna vara glad när jag inte får träffa den personen som betyder mest i mitt liv, som gör mig till den lyckligaste?


Jag & älsklingen på en klippa 10 min från mitt hus.



Som tur är (!) har jag världens bästa människa i min klass. Alexander.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig för varje gång du ställt upp för mig... Du är så jävla bra!
Och även nu, när jag har det som svårast finns du där. Helt underbart.


En bild på Alexander från när vi va i Stockholm med klassen i våras.


Jag vill åka till stan och tröstshoppa som jag gjorde förra veckan, ALEX!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0