Godmorgon

Godmorgon!
Klockan är 08.45 och min buss går om 50 min.. alltså ska jag gå om ca 35-40 min och jag har bara klätt på mig till hälften. Dessutom är jag superhungrig! Åt ingenting efter min dansträning igår fastän jag var hungrig.
Men det är det värt, jag går ju ner 0,5 kilo i veckan. Värt!
Får se vad jag hinner äta nu på morgonen, kommer säkert sluta med att jag äter mina mackor på bussen, speciellt nu när jag sitter HÄR, på bloggen!^^

Kommer inte kunna blogga på hela dagen, därför sitter jag här nu.
Jag går i skolan 10.25 - 17.00 (Med 3 timmars håltimme-.-')
Sen drar jag hem till pappa och äter innan jag ska dansa Modern, 20.15.
Är hemma halv elva idag.

Ha en bra dag!
Puss!


Gammal bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0