Fredags scrubs

Jag har inga lektioner på fredagar vilket resulterar i att jag är ledig alla fredagar fram till jul innan jag byter schema igen. Livet är kul ibland, men ibland inte, speciellt inte när man har 3 små syskon hemma som väcker en kl 8. Jaaaag kunde inte somna om! Skit!

Min älskling skulle komma till mig idag men det blev förhinder och våran helg blev som bortspolad. Jävligt synd.
JAG SAKNAR DIG!
Det är lite svårt och ses när man bor 12 mil ifrån varann :(

Så istället ska jag träffa min fina vän Simon och vi ska ha Scrubskväll! :D
Vi har nämnt detta flera gånger att vi måste ha en sån kväll, så vi bestämde det igår när vi insåg att vi kanske inte har råd att gå ut på krogen, inte när man måste köpa julklappar^^

Jag var så trött igår så jag orkade inte uppdatera min blogg igår. Men igår var en fin dag. En HEL DAG på stan med Alex! :)

Här kommer några bilder från igår.

Me!
 

Alex på McDonalds  n_n


Alex upptäckte att nu ska även kallsongerna ha små blingande nitar på kanten! C:


Jag hittade min drömspegel men jätte fin ram! Tyvärr måste jag köpa julklappar för mina pengar, annars kunde jag köpt den! (den finna i vit och silver också, på Gallerix)


Jag köpte ett armband med svarta nitar som jag tyckte var väldans fint! Bara 49:-
(jag köpte även ett par tights med hål i men dom är fortfarande ihop packade så ni får se dom på någon gång istället)



Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0