ensam

Nu är jag hemma igen, efter ett besök hos min underbara fästman.
Jag sitter nu vid mammas data där jag inte har en enda bild, så detta inlägget blir också helt utan bilder.

Jag kunde bloggat torsdag eller fredag, men jag satt nästan ingenting framför datorn då. Jag & min vän Alex satt mest framför tv:n och kollade på Harry Potter, båda Kill Bill filmerna, Sex and the city filmen och på lite scrubs.

Jag köpte förresten klänningen som jag visade er i något tidigare inlägg. Plus att jag smsade ordet KAPPAHL till något nummer så fick man 25% rabatt bara sådär! Hur bra som helst så klänningen kostade under 200:-  :D

Jag har prov imon, i arbetsmiljö och säkerhet, har pluggat men nu har jag så ont i huvudet så jag kan nästan gråta. Borde nog ta någons slags tablett. Eller så går jag väl bara och lägger mig annars. Vi får se.

Det blir ett bättre inlägg imorgon, kan jag lova.

Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0