Dagens...

Tjoho!
Idag börjar jag 11.15 så jag tänkte att jag skulle upp 09.00. Då ringer min pojkis och väcker mig kvart i åtta, och sen kunde jag inte somna om. Haha! Det gör ingenting för jag älskar att prata med honom meen det var lite störande ^^

Jag låg iallafall kvar i sängen till kl 9 och ringde och väckte Alexander, trodde jag. Han var redan vaken fastän det var han som hade sagt att jag skulle ringa och väcka honom. Aja, duktig pojke som gick upp alldeles själv!

Dagens outfit:






Levis jeans från t12 - 799:- (men jag köpte dom på rea!)
Linne från Monki - 100:-
Halsduk från Monki - 100:-
Jacka från Ginatricot - 350:-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0