Är hos...

Är hos farfar just nu och sitter vid deras laptop.
Så därför kan jag inte lägga upp någon bild idag..

ÄNDRADE PLANER!
Min fina vän Alexander skulle sova hos mig på torsdag eftersom min morsa och resten av familjen åker till Egypten på torsdag morgon.
På lördag skulle jag haft filmkväll med mina vänner.
Allt detta för att jag inte skulle få träffa min älskling på 1 månad.
MEEN!
Jag ska åka till min älskling (Samuel) på torsdagkväll. Tåget går halv elva, så jag är framme hos honom halv tolv där han hämtar mig med bilen, jag fick reda på det igår kväll ! <3
Det kommer bli bäst.


Alex får sova hos mig nästa vecka, jag lovar!

Nu måste jag rusa till min dans, Hiphop NewStyle är det ikväll. Dock är det nästa sista gången innan kursen är slut.


Pusspuss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0