uppstått från de döda..?

Ähum... jag har vart död sens i torsdags typ. Tror jag. Iallafall har jag vart död när det gäller blogg för jag har vart med pojkisen sens i fredags.
Kom hem igår kväll men jag gjorde massa annat sen blev jag för trött för att uppdatera något. Så gör det nu istället.

Kommer visa lite bilder senare vad jag gjort under dessa dagar... Men jag är så fruktansvärt dålig på att ta fram kameran, vilket är synd.


Idag skall jag ta bussen 14.23 mot mölndal och träffa pappisen och farmor eftersom jag inte träffar dom imorgon (julafton).
Efter farmor-besöket bär det raka vägen hem till mormor & morfar för att sova över så vaknar man på rätt ställe direkt så slipper man åka massa på julafton. Dessutom ska min morbror också sova där ikväll så det kommer bli supermysigt! Han är som min storebror jag aldrig fick..

Hoppas ni får en lika mysig dagen-innan-kväll som jag kommer få! 
Vad ska ni göra på julafton?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0