tidig klapp

Jag har så ont i magen så det är jobbigt att sitta och stå. Jag tror det är en matchock för jag har nästan inte ätit på hela dagen (en macka, en clementin, lite ris och druckit en kaffe).
Men nu när jag kom hem var jag så hungrig så jag gjorde typ för mkt mat så nu skriker magen till mig att springa till toaletten och spy upp minst hälften så maten får plats.

Hämtade en klapp till mig själv som jag beställde förra veckan.
Vad kan de vara?? :)



De supersnygga linnet från Lindex av alla ställen, haha!
Love it!


Kanske jag ska ha detta på nyår(?)... Det får vi se.

Vad tycker ni?  Det grå linnet eller den svarta klänningen med paljetterna?




Nu måste jag börja skriva på min projektplan. Pusspuss så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0