stressad!

Jag är super stressad och jag fattar inte varför...
Jag har packat klart och allt är färdigt och min buss går 16.57.... Det är ju lång tid kvar!

Vad ska jag göra tills dess? Hmmmmm..... tråååkigt!
Jag kanske borde umgås med min mamma för jag vet inte när jag ser henne nästa gång....

Packat och klart! Vad ska jag göra nu?.....


Detaljer på väskan:



Eftersom jag ska vara med min pojkvän så mycket nu så kommer jag nästan inte ladda upp något inlägg alls...vi sitter väldigt sällan vid datorn nämligen. men några ska jag nog kunna åstakomma. Kanske när han är och tränar volleyboll! =)

Men om vi inte hörs innan nyår så önskar jag er alla ett GOTT NYTT ÅÅÅÅÅR! :D

Bild jag tog förra året från min balkong när mamma skjuter raket ^^

Kommentarer
Postat av: Sebbe

sv: kommer du göra något roligt 2010? =)

kramar!

2009-12-30 @ 15:28:36
URL: http://lookstylish.blogg.se/
Postat av: -------------- NORA - HOTVOGUE ----------------

Hej! Hoppas du hade en trevlig nyårsafton:) Vad hittade du på vid tolvslaget? Kram!

2010-01-01 @ 20:57:01
URL: http://hotvogue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0