stress och dilemma

jag har inte vart hemma sens i torsdags eftermiddag, därför han jag inte bloggat på 200 år heller.
Men nu sitter jag på min övervåning och stressas av en deadline som redan skall vara inlämnad. Bravo Erica!

Eftersom jag går Bild & form linjen så ska vi inte bara ha ett slutprojekt (som alla gör sista året på gymnasiet) utan vi skall också ha ett konstprojket utöver det stora projektet.
vi ska börja arbeta på det efter jul och vi ska bara hålla på med det i 10 veckor. Men en ideskiss och en projektplan skulle vart inne förra veckan. Tjoho...

Jag vet bara att jag ska skissa upp och måla tatueringar än så länge. Men vet inte vad för mål jag ska nå eller vad syftet är och allt annat skit som ska stå med i den förbannade planen!


På tal om projekt, om vi hoppar till mitt slutprojekt så har jag snackat lite med ett skateföretag som finns i Ludvika (som jag inte har en susning om vart det ligger) men iallafall.
Jag frågade om han ville sponsra mig i mitt projekt då jag förklarade att jag skulle designa egna skateboards och att jag ville köpa 4 st brädor utav honom. Jag blev sponsrad, 1 bräda gratis! :)
Hoppas skolan betalar resten... hehe!

Men han som har företaget verkar väldigt trevlig och jag hoppas att brädorna har kvalite och är snygga! =)
För att spana in hemsidan finns den på:  www.dwp.se
Brädorna är billiga och verkar hålla standard :)


IDAG HAR JAG JULPYSSLAT och tittat på Harry Potter 6 säkert 3 gånger bara idag, haha! Så bra<3
Resultat:
Efter ett tag såg det ut såhär på bordet. Efter att jag rensat det 2 gånger!


En tomteluva man kan hänga på ett paket


En ängel... på FEL HÅLL ser jag nu, haha! Ojsan!


Och en avslutande bild på min fina pojke i myskläder och djupt försjunken i Harry Potter filmen <3



Jag gjorde ca 12-13 olika julkort som man kan hänga på de olika julklapparna. Det är lite roligare än att bara sätta på en klisterlapp, tycker jag.

puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0