salami/brie <3


La inte upp något inlägg igår för jag var bannemej inte människa igår.
Mamma hade hört mig när jag kom hem natten till söndag kl halv fem.
Inte så konstigt dock, jag hade hicka och kunde inte få av mig skorna.
 Jag hade ett par med snörning som jag hade dragit åt för kung och foster land för att inte få skoskav som jag fått alla andra gånger. Så det blidde problematiskt när dom skulle av i mörkret i hallen.

Så ah...jag var ganska bakis igår men kvällen var skit rolig verkligen!
Förutom när jag och Jenniffer somnade på bussen och plötsligt klev vi av vid ändhållplatsen, OPSS!
Vi tog en taxi hem.

Några få bilder från igår :)
Jag & Alex hemma hos Simon


Jenniffer med Simons misse Svea. Tjockis! :'D


Alex & Jenniffer inne på Kontiki


Jag & Simon inne på Kontiki


Jag & Simon kom på att båda kunde nudda näsan med tungan,
man Jenniffer var långsam med kameran så ah, de syns knappt.



Jag & Simon tog massa bilder medans Jenniffer och Alex var på toa/baren.
Resten kommer finnas på fb :)



Idag var jag förövrigt på stan med Simon för att köpa lite klappar.
Vi åt baguette och min nya kärlek är salami/brie baguette!!!!!! Shit pommes..


Kommentarer
Postat av: ROSA :D

hahahah knasboll! men nu har du en mindre att läsa ;) haha

2009-12-14 @ 20:32:38

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0