packning+dans+älskling=wihoo!

Är mitt uppe i min packning just nu egentligen, ändå fastnar jag framför datorn och lusläser några bloggar och skriver ett inlägg själv.
Det är väldigt svårt att packa för jag har ingen aning hur länge jag kommer vara borta, men ju längre desto bättre, hehe.

Dessutom har jag ingen aning om vad jag ska ha på mig på nyår! Jag har 4 olika klänningar att välja mellan, jag kom fram till att min pojkvän får avgöra vilken det blir, jag vill ju vara fin för honom :)

Just nu körs en av klänningarna i tvättmaskinen på "handtvätt", ser framför mig hur små händer kommer fram ur tvättmaskinens väggar och knådar runt min klänning, hihi! Då slipper iallafall jag stå där och handtvätta som är så fruktansvärt tråkigt, tack mamma för tipset, visste inte att våran tvättmaskin hade sådana kunskaper! Haha!

Ikväll skall jag dansa jazz med min fina vän Emma. Det skall bli så jäkla skönt att träna bort lite julmat. Även fast jag inte tror att all julmat kommer tränas bort på 1 timme och 15 minuters träning, men det känns bättre i själen.

Googlad bild. Jazzdans <3


Jag & älskling i somras <3

tagen med självutlösaren på ett berg i närheten av mitt hus. Det var en fin kväll.


hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0