mensverk-dagen nr 2

Tjo!
Den allra bästa anti-mensverk-medicinen är fanimej Panodol + Naproxén och en varm vetekudde! Underbart!

Tänkte bara visa lite bilder på hur min jul var, hoppas eran var lite lugnare! Vi hade 5 barn i huset och alla barn-julklappar skulle öppnas först så dom blev lite lugna.

De va glädjerop (skrik) och massa "Titta mamma/pappa vad jag fick!", "WOOOOW" och om det var kläder åkte dem direkt i knät på mamma eller min moster och sedan döck dom ner bland allt julpapper igen... hmm..
Efteråt tog vi alla julklappar som var till de vuxna medans vi drack vin, öl eller cider. Då va det mysigt iallafall :)


Alla bilderna är tagna hos min mormor & morfar








Om man vände flaskan upp och ner och tillbaka så snöade det i flaskan ^^ det glittrade :D så fint!


Bakom tomten står min morbror, den lilla ljus blonda killen i rutig skjorta är min lillebror, brevid honom är min mosters unge, Otto som är 1 år äldre än min bror. Han är alltså min kusin.



nästa gång vi önskar varann något så är det ett Gott Nytt År ! :'D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0