Latte & dans

Nu har jag kommit hem från stan. Jag har tränat så är ganska trött, jag vill ha mer kaffe!
Sitter framför tv:n och kollar på Family Guy och är sugen på gröt.

jag fick reda på provet jag gjorde förra veckan fick 74% rätt... ganska dåligt men vad ska man göra?
Gick på stan med 3 klasskompisar, de va mysigt, Oliver och Alexander köpte kläder och sen gick vi och fikade.

Blåbärspaj och en latte till mig :)



Oliver smakar på min kaffe latte. Nu är du äntligen med i min blogg, haha!


Alex dricker sin kaffe latte med en servett, tönt.




Nu måste jag fortsätta komma på ett syfte med mitt jäkla konstprojekt... wish me luck :/

Kommentarer
Postat av: Jemini ♥

åååh blåbärspaj!!! vart köper man det? :D

2009-12-07 @ 22:46:14
URL: http://.jemini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0