klappisar

Jag fullkomligt hatar att köpa julklappar!! Är det kul eller?
Jag gick runt runt runt runt och hitta TVÅ saker på 4 timmar, jag är bäst tjoho.....Men jag hjälpte Alex att köpa julklapp till sin tjej så han var glad, fast nervös, hihi! Han tror inte hon kommer gilla presenten. Men det tror jag, starkt!

När jag kom hem slog jag in julklappar i 2 timmar....värst va lång tid det tar, trodde jag inte, endå är jag inte färdig och imorgon ska jag köpa dom sista...
Både mamma och min älskling frågade hur (jävla) många julklappar jag köpt egentligen, haha!
Egentligen inte så många! Det är det som är så skumt, jag är väl bara långsam eller nått...

Alex är bäst på att ta kort......



Jag såg ut som crap idag så jag gömde mig hela dagen i halsduken. När jag kom hem hade jag en orientaliskmatta i nacken. En fet tova alltså -.-



Nej nu måste jag kolla upp busstider så jag inte kommer försent till JULAVSLUTNINGEN som börjar kl 12.00 imorgon.
Godnatt<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0