det luktar doftljus i rummet

Nu har jag äntligen duschat och ätit korvstroganoff till lunch.
Ska packa ner lite kläder, och smutstvätt. Jag kommer sno mormors tvättmaskin! Hehe!

Mitt rum luktar blommor och kanel efter ljusen jag fick av min pojkväns mamma, mums!
När jag var hos pojkvännen bytte vi julklappar.
Jag fick:
-Doftljus
-2 böker
-Vantar
-Hello Kitty strumpor
-Bokmärke (söt mjukis-kanin)
-Bh & trosor (rött med svart spets)
-Bh & trosor (från Soina Rykel kollektionen)
-Ed Hardy väska!

TACK SÅ MYCKET!

I lördags såg jag och pojkvännen på Avatar, ingen annan film går att mäta med den. Jag tyckte iallafall att det var den bästa filmen ever!
En film man måste se!

Lite bilder från mina senaste dagar:
Älsklingen när vi är påväg mot bussen till stan för att se AVATAR!
älskling när vi går mot bussen in till stan för att se AVATAR!

Pepparkakbakdags!


Jag är som ett litet barn när jag bakar, hela jag är mjölig!


Jag kunde inte låta bli att sätta en "vit hand" på mammas bakdel!



Over and out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh,bra blogg hörru:D underbar!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

kram på dig!



http://housebunny.blogg.se

2009-12-23 @ 21:08:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0