21:31

Just nu:
Kom precis hem från öppet hus på skolan. Jävligt chill, gled runt med gratis kaffe och baguette och berättade för småglin (94:or) vad vi gör i Bild & form linjen. En biobiljett fick jag för "besväret". Jag ska börja gå på alla öppet hus, det var skiit kul och bara sitta med några klasskamrater och ha kafferep :)

Har hängt tvätt, ska göra rent spisen för mammisen, dom kommer ju hem idag efter 2 veckor i Egypten. Jag kommer dö. Nu försvinner friden hemma :(

Jag just nu.
 


Jag är trött idag :D

Nu måste jag pyssla ihop huset innan mamma kommer hem. Sen måste jag fortsätta på min halvtidsrapport i mitt slutprojekt. Deadline imon!! :o

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0