011209

Idag ska vi säga Grattis till Oliver, äntligen 18 år! :)

Gjorde provet i arbetsmiljö och säkerhet idag, det var det löjligaste provet jag gjort, haha! Det var liksom inga frågor som man egentligen behövde plugga på. Förutom 1 fråga, som jag dock inte kunde, haha. Fail där.
Men ja, så det gick bra.
Håltimmen rockade loss, nutida konsten var ganska nice och företagsekonomin var intressant för en gång skull.
En bra skoldag!

Efter gick jag på stan, köpte en julklapp och Alex köpte en 22" dataskärm från LG.
Sen dansade jag moderndans 20.15-21.30.
Svettas är gött!!!!

Dagens:

Smink: sotade ögon.



Mina nya tights med hål i från Lindex - 199:-


Hela jag


Hela jag



Mössa: Indiska 79:-
Linne: Weekday 30:- (rea!)
Tröja: Mammas
Torgvantar: H&M ...?
Tights: Lindex 199:-
Skor: H&M 129:-



Förlåt för de dåliga bilderna.. men det var så jäkla kallt ute så jag ville bara gå in^^

Kommentarer
Postat av: Oskar Wernersson

Jomen minst sagt ;)

2009-12-02 @ 14:49:09
URL: http://osskie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Stammis?

Din E-postadress: (publiceras ej)

Du glömmer väl inte att skriva in din bloggadress?

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0